the kindness in your eyes made me stay

Jag sitter i soffan med en iskall smoothie i handen och undrar hur jag kunde göra det valet eftersom att det är den kallaste dagen efter sommaren än så länge och blåsten som nästan går rätt genom väggarna gör det inte varmare. Även löven börjar få sin orangea färg och hösten smyger sig på på riktigt nu.
 
Jag är ingen person som gillar hösten så mycket ifall det blåser och regnar mycket så det kändes ofattbart bra idag när jag kom hem och det låg ett paket med en ny bikiniunderdel som jag beställt inför Barbados-resan om 11 dagar!! kommer ni ihåg när jag bloggade om det när det var 100 dagar kvar? känns som igår.
en härlighet med hösten är de grovtstickade tröjorna, weheart it

Kommentarer
Postat av: Fatma

mysigt!

2013-10-10 @ 21:01:30
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback