barbados

Som ni kanske såg i förra inlägget så skall vi ta en solsemester till Barbados i höst, så himla skönt!! Jag längtar ihjäl mig efter att kunna gå med bikini/shorts och linne hela dagarna och kvällarna, bada i ett turkost hav och ligga på den kritvita stranden. En mindre bra tanke jag snabbt får i huvudet är ju då hur jag vill se ut när jag går där i solskenet. Bajssjukdom. 
 
Förbered er på en bombe med glad, färgstark sommarinspiration från både tumblr och weheartit!
idag är det exakt 100 dagar kvar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Glad för er skull!! Och du är så fin, så du kommer att rocka beachen!

Svar: ja, längtar då mycket! jag tycker att jag är okej nu men jag kommer att ha gått långt i höst... tack ändå och kram!
Anja Svedberg

2013-07-03 @ 22:46:53
URL: http://isabella.rutandcircle.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback