baktid..

När jag tittar raktfram nu så ser jag en supergod och kladdg kladdkaka i ugnen! Tyvärr så får jag inte smaka på de för dom ska vara till imorgon på elevens val, mums!
Sammtidigt som jag håller koll på kladdkakan så gör jag ett collage av mina favvokläder en kall höstdag från monki.com . Kommer antagligen att lägga ut den i bloggen vid ett senare tillfälle. 
Tack Klara och Klara som kommenterade förra inlägget, kramar till er och ni hade bra svar! Fortsätt så och det kan gärna vara fler som kommenterar :D (Om man får säga så? ;) )
Ett litet foto i samma stil som i detta inlägget:

Själv tycker jag inte alls att detta fotot är lika fint som de förra som jag bara älskar! om jag får säga det själv..

Kommentarer
Postat av: Klara

..även detta foto va superfint! :)

2011-10-05 @ 21:48:07
URL: http://by-klara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback