Redigeringsfrågor av mig till er..

Nu har ni chansen att få ha en åsikt om mitt redigerande,
1. Ibland tycker jag att jag överredigerar vilket inte alls är särskillt fint, håller ni med om att jag överredigerar ibland/rätt ofta?
2. Vissa foton redigerar jag inte alls, utmärker sig se fotona mycket eller ser ni ingen skillnad?
3. Gillar ni hur jag redigerar eller ej? Var ärliga nu! Jag tar emot kritik.
4. Vilken redigering tycker ni bäst om här nedan? Färg, Svartvit eller sepia?



Jag är välgigt tacksam för om ni kommenterar!
Pussar från Anja!



Kommentarer
Postat av: KLARA -

1. Jag tycker inte du överredigerar anja!

2. Jag ser skillnad på redigerade och oredigerade bilder och jag gillar de redigerade mer eftersom de oredigerade kan kännas väldigt tråkiga & gråa.

3. Du här inte lagt upp så mycket bilder på senaste tiden, men de ovan är jättefina! De gäller ju att få den känslan man vill ha i bilden.

4. Skitsvårt! Men om du ökade kontrasten eller la in en varm/kall färgton i bilden i färg skulle jag lugnt tycka den. Annars blir de nog svartvit :)



hoppas du blev nöjd med svaren <3

2011-10-04 @ 21:16:10
URL: http://klarax.blogg.se/
Postat av: Klara

1,2,3 - samma svar som Klara :)

4. Den svartvita, gillar hur man ser ljuset.

2011-10-05 @ 16:24:37
URL: http://by-klara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback