15 random facts

15 random facts ni kanske inte visste om mig:
- Jag har aldrig mascara på underfransarna. Jag ser inte klok ut.
- Jag drömmer ofta om saker jag gör i verkligheten efteråt.
- Jag har komplew över min svankande rygg. Det ser ut som att jag putar med rumpan när jag står vanligt, extremt störande.
- Jag står mellan valet Natur och Ekonomi som linje på gymnasiet.
- Min gammelmormor blev 102 år. Hon fick ett personligt brev från kungen vid 100.
- Jag har tre bihålor, alltså en extra.
Jag skulle blivit 176cm enligt uträkningar. Dröm och glöm...
Mitt bästa ämne i skolan är matte.
- Min vänstra fot är lite större än min högra.
- Jag får ett betydligt mycket mognare språk när jag skriver.
- Jag drömmer ofta om en pojkvän. haha, behöver en bekräftelse.
Min handstil är avskyvärd.
- Jag är snål mot mig själv.
- Jag har haft den här bloggen i snart tre år. Kolla inte i arkivet, det är fruktansvärt!!! Jag fundera på att byta blogg. Gillar inte namnet längre...
- Jag älskar att klättra! 
Två bilder från skolresan till Wales förra året.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Kul läsning!!

2013-09-27 @ 00:26:46
Postat av: Pouline Gernes

sv: tack så mycket! love xx

2013-09-27 @ 09:48:16
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback