prova på

11.20 skall jag och mamma in till samhället och prova på pilates för första gången. Skall bli riktigt spännande! Jag får bara träna två gånger i veckan nu och helst inte göra av med så mycket energi och då är pilates perfekt! Man stärker kroppen inifrån och sträcker ut musklarna, utan att ta ut sig för mycket.
 
Jag kom på ett litet nyårslöfte i början av Februari och det var att jag skulle kunna gå ned i antingen split eller spagat innan sommaren. Vi får se hur det kommer att gå. Kanske pilates hjälper mig att bli vigare, eller har ni något tips för att bli vig? De flesta har ju nyårslöftet "Beach 2013" men det hade ju inte gått så bra för mig, haha! Så jag fick hitta på annat att sträva efter.
 
Det hade ju inte varit fel att kunnat göra såhär:
Kommer att meddela hur jag tyckte att det var.
 

Annars tänkte jag tillbringa dagen till att njuta av att jag bara har ett prov att plugga till på måndag. Kanske baka, och självklart försöka hinna att svara på alla fina frågor jag har fått av er! 


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vill verkligen kunna gå ner spagat. Tror dock split inte är så bra för kroppen!
Men pilates är jättebra för kroppen! Och stretchyoga!

Svar: Ja, spagat är nog bättre för mig då jag får kramp när jag stretchar innerlåren... Kram!
Anja Svedberg

2013-03-02 @ 11:48:50
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback