midsommarplaner

alla dagens inlägg på bloggar har samma rubrik, jag vet, men jag kom inte på något orginellt så jag fick bli en i mängden som vanligt. 
 
Vill börja med att säga Glad Midsommar. För oss brukar Midsommar innebära en resa till Sörmland och fest med
35 andra människor vi känner, men inte i år. Jag och min mamma skulle vara själva och vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på. Till slut bjöd vi in oss själva hos min bästa kompis. Jag ville så gärna träffa henne innan jag åker iväg för konfirmationsläger Måndag-Torsdag nästa vecka (det berättar jag mer om en annan gång). Snälla som de är så fick vi självklart plats och vår midsommar var räddad. Innan vi åker dit vid femtiden blir det vägen om förfadern och deras område's midsommarstång-firande. Traditionellt och trevligt. Dock blir det hemfärd i hygglig tid då mitt halsont förvärrades inatt och så blir det kiosk-öppning på Lördag.
Jag ville bara ge en en overview över vad jag skall göra en dag som denna, vad skall ni hitta på? 
 
Skall även försöka få någon att fota min klädsen under dagen.
 
några veckor gammal bild. På natten fick jag för mig att fläta mitt hår.., därav brusiga.
 
varma midsommarkramar till er!
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback