lördagstankar

Just nu sitter jag i mon brors egendrivna kiosk. Han fick ledigt idag efter midsommarafton och då hoppas jag in som back-up idag.
 
Jag har lite allmän ångest och panik över många olika saker den här sommaren. Bland annat läger-resan som jag skall berätta mer om imorgon, skoluppgifterna jag har över sommarlovet i både engelska och svenska, att det inte jag träffar mina kompisar lika mycket som jag hade velat, att svackan nedåt med sjukdomen fortsätter, att det inte blir en varm, solig sommar, att jag inte får någon inspiration till bloggen och så vidare.
 
Jag ville nog att den här sommaren skulle bli för perfekt, inget kan bli perfekt... men sommaren har ju i och för sig inte börjar ännu. Jag kan ha tur och få alla dessa punkter så bra som möjligt, jag skall försöka mitt bästa.
Nothing's perfect, nobody's perfect, eller hur?
 
Som avslutning bjuder jag på en mat-bild. Hälften av min frukost, bara för att fylla inlägget ut med något:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Sommaren har bara startat finaste Kusin!
Sluta tänk så mycket och gör bara. Vad stoppar dig? Livet är för jäkla tråk om du bara får panik över små saker och inte gör dom!
Du måste pusha på och tänka framåt! Jag vet att sommaren kommer bli grym!
Kram

2013-06-22 @ 21:47:53
URL: http://trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback