Paris #2

På grund av att statistiken har sett så pass bra ut som den ändå har gjort de senaste dagarna (speciellt igår, så kul!!) så har jag bestämt mig för att ha en frågestund ändå. Så förbered er på att den börjar 18:00 ikväll!

Nu blir det fortsatt Paris-bilder.
Utanför Louvren låg en liten park. Där gick det en man, som inte såg ut att ha det allt för bra, med fågelmat i handen. Han gav lite till folk som gick förbi för att dels ge dem eb liten upplevelse men också för att få pengar. Jag fick fågelmat i handen och vipps så satt det 5 fåglar på min jackärm. Tur art jag hade vantar för vem vet var de fåglarna hade vart? Det var ändå väldigt roligt tyckte jag och mitt ansiktsuttryck på de här bilderna ljuger inte:











Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad häftigt med fåglarna!
Har EXAKT en sådan bild på mig utanför Louvren förresten.

2013-02-26 @ 20:04:06
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback