kostymens underdel

Som jag kanske har sagt så köpte jag inte mycket i Paris, tyvärr. Det blev bara ett eiffeltorn och en parfym. Visserligen gick parfymen bara att köpa i Paris och det är därifrån som nästan alla parfymers lukter är köpta i från så det var lite kul och annorlunda!
 
Vi var inne på hm som ligger utanför det harrods-liknande varuhuset Galerie Lafayette. Där hittade jag ett par underbara, svarta kostymbyxsor som var sköna och framför allt snygga. Och ja, jag har blivit påverkad av kostymbyx-trenden, så snuggt! Men en snåljåp som jag är, så blev det inget köp av dem häller. I och för sig var de försstora men jag skulle nog kunna sy in dem om inte min sömmerska till Farmor. Nu i efterhand så ångar jag mig något och eftersom att vi skall in till London och shoppa på antingen Onsdag, Fredag eller Lördag så skall jag nog springa in på hm och se om jag kan finna dem.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
Ps. Snart byter jag blogg om detta med bilderna inte fungerar snart!

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh kostymbyxor är så snyggt! Skulle vilja ha ett par men det är så svårt att hitta de perfekta! Hoppas allt är bra, kram!

Svar: Visst är det! jo, tack, Kram!
Anja Svedberg

2013-02-19 @ 15:41:12
URL: http://klillys.blogg.se
Postat av: Isabella

Ja, jag tycker verkligen att du ska köpa ett par!

Svar: Ja, skall fortsätta att leta!
Anja Svedberg

2013-02-19 @ 17:51:04
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback