inköp och festligheter

Igår när vi kom till hemstaden så fick vi skjuts till affären för att handla och så kikade jag snabbt in i en affär som hade rea. Gissa vad jag hittade då? Jo, de jeans jag skulle köpa! Det blev bara ett par i svart och lagom höga i midjan för bara 299 kr, perfekt! 

Igår var en höjdarkväll med mycket skratt och glädje, tack för att ni är så härliga!
En mobil-bild av sämre kvalité:
 
Nu har jag precis vaknat, ätit, hunnit titta på ett avsnitt på tv4play och skall nu hälsa på grannen och deras 1 månad gamla bebis, hur gulligt?
 
Ikväll skall jag sova över hos Sara för att sedan följa med till skolan på imorgon, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad roligt!

2013-02-11 @ 10:16:02
URL: http://iloof.blogg.se
Postat av: Sofie Johnsen

det var såå kul att få träffa dig igen!

Svar: Detsamma Sofie!
Anja Svedberg

2013-02-11 @ 19:39:24
URL: http://www.sofiesljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback