15 Februari - Paris

Hej på er!
 
Nu skall jag precis byta om och så skall vi dra oss till Buddha bar. Verkligen en jättemysig restaurang! 
 
Idag var vi i Montmartre och Sacre Coeur. Jag fick en mysig Paris-känsla idag när vi strosade genom små gator och gränder. Åt på små cafén med Macroner och Crissianter och jag blev faktiskt avmålad av en gatu-konstnär där. Det fanns massvis att välja på. Multi-färgat, rött, brunt, grått papper med vit krita, karikatyr med mera men jag ville bara ha något klassiskt - svartvitt.
 
Ni får se lite bilder när jag har bättre anslutning till internet ( det vill säga på Söndag). Jag blev relativt nöjd, det är ju omöjligt att måla av någon på pricken!
 
Jag vill avsluta med att säga grattis till min vovve som fyller hela tre år idag! Och till min brors flickvän - Bella, som fått ännu en agentur att södja sitt instresse på, bra jobbat!
 
KRAMAR TILL ER ALLA!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

TACK!!!

Nyfiken på att se tavlan!

Svar: Den visas nog snart skall du se ;)
Anja Svedberg

2013-02-15 @ 20:57:12
URL: http://iloof.blogg.se
Postat av: Klara

Åh vad roligt att bli avmålad! visa visa!!

Svar: Ja, det var spännande! skall visa den men den ser sämre ut på bild än i verklighet, haha. Kram :)
Anja Svedberg

2013-02-16 @ 22:36:01
URL: http://byklara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback