that sunset evening

Kvällen kom och solen speglades på vattenytan. Vinden existerade inte. Luften kändes varm och färgen på himlen likaså. Musiken som fyllde upp tystnaden hade en lugn och varm inverkan på mig. Vattnet skvalpade ljuvligt längs årorna som trängde undan havets vatten. Allt var frid och fröjd ♥
 
Den där lördagskvällen ute på Hällebäck var helt otrolig. Under det ögonblicket kändes hösten och skolan som helt utom min värld. Jag levde i nuet med personer som gör mig glad. Nu, fjorton dagar senare står det precis utanför min dörr. På måndag börjar det, det ofattbara, tuffa, vardagliga livet med rutiner, uppgifter och scheman som ställer krav på en. Nu är det slut på dagdrömmandet och dags att återgå till verlkigheten.
Good luck ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback