veckans

Kom precis hem från skolan  och klickade in på en av bloggarna jag följer. Där såg jag att jag hade blivit en av hennes "veckans favvosar" vilket jag tycker är jätteroligt och med detta får jag hopp om några fler läsare!
 

 Det är äntligen fredag och helg! Det säger man varje fredag och helg, eller hur? Men det är ju såå skönt att slappa, ta det lugnt med läxor och så liknande samt göra lite vad man vill! 

 
Hitta på massa saker, inte göra någonting, gå på bio, äta på restaurang, se på serier,
finna inspiration, blogga, träna, fotografera och listan kan gå vidare!
vad skall ni göra?

Kommentarer
Postat av: ▲ S A N N A

grattis! hittade in hit nu, väldigt fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! Hoppas att du trivs och stannar :)
Anja Svedberg

2013-04-19 @ 20:44:29
URL: http://almasannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback