time is flying

Kom att tänka på massa saker som är helt otroliga att tänka på. Då menar jag inte otroliga utan O-troliga såsom i ofattbart och tänkte nu lista upp några av dem:
 
Det är helt ofattbart vad tiden går snabbt...
 
...Tänk att jag får smyg-börja övningsköra på de små grusvägarna i sommar.
 
... Jag och de flesta av mina vänner tar konfirmationen.
... Broder min fyller arton idag.
 
... Jag har gick från toppen till botten på 3 månader.
 
... Jag har såå lite kvar på det såhär kallade livet.
 
... Jag bor i Enlgand. Mer mer än 1,5 år sedan var det inte på tal.
... Snart är det sommarlov och jag får träffa alla fina hemma i Sverige.
 
 
Detta visar på att tiden flyger fram. Vipps så har man en egen familj. Jag skall försöka ta vara mer på tiden och gilla läget, Kram på er.
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja, allt går så fort! Kan inte förstå att David är arton idag! Kramar på dig.

Svar: Haha, nej verkligen inte! Kram
Anja Svedberg

2013-04-22 @ 08:42:53
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback