happy summer times

Jag vaknade upp imorse med en känsla jag inte haft på väldigt länge: Jag kände mig fin! Dessutom går det inte att vara annat än glad idag när solen lyser för fullt och det är 19 grader ute. HELT GALET!
Dagen skall spendras ute, ute och åter ute!
 
Om ni inte har sett min instagram (anjixx) så ger jag er bevis på att yr.no är bra på att förutsäga vädret:
I och med detta vädret blir det grillat till middag och risotto till det, vilket blir gott!
 
I nästa inlägg kommer snabbisar på min outfit jag hade igår!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du borde vakna upp och känna dig fin varje dag, vackra Anja!
Härligt väder ni har då! Vi ses i maj!

Svar: ja, önskar väl det...Ja, vi ses då!!
Anja Svedberg

2013-04-14 @ 17:03:21
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback