eorol - hårblekningsprodukter

HIttade en spray som fungerar vid blekning av hår från märket eorol. Antagligen är det inte många som har hört talas om det märket och det hade inte jag heller tidigare. Den ser ju rätt amatöraktig ut men det är insidan som räknas, eller hur? Det finns en spray i två styrkor (super strong och normal) och ett schampoo:
I dessa finns det kamomill-extrakt som bleker håret på ett mycket skonsamt sätt! De kostar endast 37 och 39 kronor på bodystore (sök på eorol) och sprayet skall defenetivt köpas. Jag har tyvärr fått en utväxt av vinterhåret eftersom att mitt hår bleks ganska mycket under sommaren. Tänkte då bara spraya på utväxten. Ett stort plus är att det inte sliter lika mycket på håret som andra hårfärger och blekningar gör.
Vad tror ni? Låter det bra?
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det låter riktigt bra! Berätta om den fungerar sedan!

Svar: självklart!
Anja Svedberg

2013-04-04 @ 22:13:26
URL: http://isabellaloof.se
Postat av: hildur

Jag vill gärna bleka håret lite / göra slingor och det här verkar funka! :)

2013-04-05 @ 09:14:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback