det tar emot ibland men det är bara att fortsätta kämpa

 
Hej på er!
Idag har varit en väldig jobbig dag både med maten och humöret. Jag tror jag  tänker på hur andra är och hur det skulle vara om jag inte behövde äta så många mål med mamma och bestämma själv vad/hur/när jag skulle äta. Jag känner mig nästan lite handikappad att inte kunna få göra hur jag sjlvl vill. Detta borde vara en morot att sträva efter istället för att jag skall få ångest över det.
 
Inte nog med det. Pratade inte med en enda människa i skolan idag och kände mig mer ensam än någonsin. Som tur är skall jag hem och till Sverige och hälsa på i helgen. Då blir det både släktkalas för min bror och så skall jag titta på mina vänners konfirmation, längtar så!!  
 
Annars då? Kom precis in från värmen, 20 grader idag, och jag känner mig ovanligt varm över kroppen. Därmed hoppas jag på en bränna! Dock har jag inte vågat gå runt i shorts då jag inte är säker över min kropp än, det återstår att jobba på!
 
Pussar och Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: alma

Åh, vad underbart med värme!!! Den saknas här i Sverige. Försöker norpa varje solglimt.

Svar: Ja, det är det verkligen! Det kommer till Sverige snart skulle jag tro ;)
Anja Svedberg

2013-04-24 @ 16:35:00
URL: http://abraun.blogg.se
Postat av: Isabella

Du är så vacker Anja, säg det till dig själv!
Härligt med värme. Kommer snart!!!

Svar: Skall försöka, haha!Verkligen, längtar! kram!
Anja Svedberg

2013-04-24 @ 19:04:02
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback