design

Har insett att jag är i stort behov av att byta bloggens header. Bildspelet tror jag skall vara kvar men att jag byter ut vissa bilder. Särskillt de på mig eftersom att de togs för mer än två år sedan! Sedan är det vissa bilder jag inte tycker så mycket om längre. Tänkte satsa på en lite stilrenare design fast ändra så lite som möjligt. Mer bilder från London med mera skall finnas eftersom att bloggen delvis handlar om mitt liv här i England.
 
några som kanske skall få vara med... såhär eller i svartvitt, vad tror ni?
plus några fler och en ny "profilbild".
 
Puss och Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Väldigt vackra bilder Anja! Tycker verkligen du ska satsa på dessa som header, i färg. Kram!

Svar: Tack Bella! Ja, vi får se när jag har tid att lära mig, haha! Kram :)
Anja Svedberg

2013-04-14 @ 11:53:46
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback