good things is happening

Tänkte bara skriva lite allmänt som finns på min hjärna just nu.
 
Tänkte starta med en fråga jag fick idag om hur många unika läsare jag har per dag. Personligen gillar jag inte siffor och nummer av något slag (förutom i matten). Man jämför så mycket och jag är trött på det!
Så jag tänktesvara lite löst på den här frågan.
Innan jag blev taggad i en blogg med mer läsare hade jag sjukt lite, skämtar inte. Jag tror bara att det var mina vänner och några fler som läste den... Men efter den länken ökade det med cirka 700% vilket jag är sjukt glad över! Nu när det var ett litet tag sedan så har siffrorna trappat ned lite. Men jag hoppas att fler hittar hit och är nyfikna på mitt liv!
 
Saker som gör mig glad just nu:
Jag är väldigt pepp på skolan nuförtiden vilket är jätteroligt. Jag tror att det beror på att jag kan tänka mer, förstår engelskan ännu bättre och då hinner jag mer på lektionerna, har mer ledig tid hemma samt lägga större tid på projekt som leder till bättre betyg och bättre/bra betyg vill väl varenda människa ha?
 
Jag har inte berättat det för er än men igår slutade jag bli klassad som anorektiker.
Min vikt är nu bara lite underviktig och detta leder till massa fördelar för mig! 
Några luncher själv i skolan per vecka,
Vara med på idrotten,
Cykla till skolan någon gång ibland,
Ta maten på tallriken och själv bestämma
tillsammansmedmamma om det är lagom eller inte.
och så vidare så det är jättepositivt men det är inte slut än...
 
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, skall till Sverige imorgon!!
Skall till vännernas konfirmation och hoppas på fina kort med dem :)
 
Skall till gymmet idag och träna. Mamma har lovat mig att jag skall få springa på bandet
och se hur det känns, jättelänge sedan nu. Är äckligt pepp!
 
Saker som oroar mig just nu:
Dagens middag, pasta carbonara.
Att bli "normal"
kommande 'exams', prov
tappa kontakten
att misslyckas
 
Det var det, tag hand om er.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

<3

Svar: <3<3
Anja Svedberg

2013-04-25 @ 21:51:00
URL: http://isabellaloof.se
Postat av: hilda

Woohoo! Visste att du skulle klara det! Var glad för att du tagit dig så långt :)

Svar: tack för stöttningen!
Anja Svedberg

2013-04-25 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback