10 truths

Jag har aldrig brutit något ben. När jag var liten ljög jag om det för att verka "häftig".
 
Jag har ett hemligt konto på Instagram som inte är helt hemligt längre.
 
Jag tar ofta med mig datorn när jag skall in på toletten. När jag tänker efter så är det rätt äcklig...
 
Jag använder inte deo varje dag. Behöver inte, svettas inte, luktar inte.
 
Jag är extremt rädd att någon i min närhet skulle fastna i skiten jag snart tagit mig ur.
 
Min rekord på 5 km är 24 minuter och 31 sekunder. Då var hälften uppförsbacke.
 
Det går som bäst för mig när jag är mitt i skiten. Vare sig det gäller skolarbeten eller sjukdomen.
När jag tror att ingenting fungerar så sätter jag ner foten och efter det går det galant.
 
Jag har inga armmuskler. What so ever.
 
Jag kan drömma om att växa 15 centimeter över en natt och sedan bara köra en karriär som modell.
 
Vi planerar en resa till USA nästa år. Äntligen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fuskigt med USA resan!

2013-04-06 @ 17:54:26
Postat av: Isabella

Blev visst anonym på kommentaren ovan!

2013-04-06 @ 17:55:18
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback