1 ouestion, 2 answers

Fick en fråga igår som lyder...
 
 
...  just denna frågar är en jag inte har tänkt på att jag inte har fått. Jag vill nog helst slippa tänka på det för när man pratar om det känns allt så himla lång tid-
 
Från början var det sagt två år. Alltså Hösten 2012 - Våren 2014, vilket låter väldigt långt men faktum är att det redan har gått hälften i sommar!
Eftersom att det har varit väldigt svårt under den här tiden så finns möjligheten att åka hem redan i sommar. Och det här beslutet måste vi helst ta idag. Det är så svårt! Jag märker att jag försöker undvika att prata om det men det är något vi måste eftersom att mina föräldrar tycker att de inte lyssnade tllräckligt på mig inför flytten till England.
   
Det finns ungefär lika många fördelar och nackdelar med att bo i de olika länderna så det här lär bli svårt ett svårt beslut.
 
Hoppas att du är nöjd med svaret, Kramar!
Trackback