Phantom of the opera

Idag mår jag ganska bra faktiskt. Fick ett utbrott imorse men annars har livet rullat på bra. Efter besöket på svenska skolan hann vi aldrig till gallerian. Istället åkte vi till Kingston och tittade på jacka till mig. Det blir ju inte så kallt här i England men det regnar ganska mycket, därför passar det super med en jacka från Barbour. De verkar ganska tråkiga, praktiska, fula och typ "vuxna" men det gott folk är kvalité. På vägen ut från Affären kikade jag in på Topshop och där fick jag syn på en svart stickad kofta som jag hade sett i en tidigare Topshop där min storlek inte fanns. Och vipps blev det både en jacka och en kofta, uppsi!
 
Ikväll är det bara jag, David och Bella hemma. De skall laga Tacopaj till middag och vi skall se på Phantom of the opera (dvdn). Nästa vecka, på Torsdag kväll när Johanssons (en familj) är här så skall vi på den musikalen i London. Tänk, den har gått på samma ställe i 25 år! Det är så sjukt kul att på musikal tycker jag. Tidigare har jag sett We will rock you och The lion king. Otroligt bra båda två!
 
Ni i Sverige har Höstlov nu va? Jag avslutade mitt precis. (inte för att jag har märkt av något höstlov precis) men nästa vecka skall jag börja ta lite fler lektioner i skolan. Engelska, Bild, Matte, NO och ett till som jag inte vet vad man kan kalla det, hehe...
 
Vad skall ni hitta på under höstlovet?
 
Bilder på det jag köpte:

BARBOUR - £277

TOPSHOP - £38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback