En livsuppdatering

Hej. Tänkte se om livet blev lättare om jag fick skriva av mig lite här på bloggen. Mitt läge ser ut såhär just nu: Jag går på en skola som heter ACS International School Cobham men är hemma för tillfället p.g.a min sjukdom. På dagarna går jag alltså hemma i huset och äter jämt och ständigt. Det är det jag gör, haha! Min mamma, Bror och hans flickvän är hemma (David och Bella pluggar hemma via internet). Mitt intresse HAR varit att fota men jag orkar inte med jag orkar inte med det nu. Dock vet jag itne hur man designar bloggar och kan därmed inte ta bort och ändra kategorier...
 
Min högsta önskan just nu är att orka med att vara social, börja gå i skolan, träna, att jag skall kunna köpa nya jeans (alla storlekar är för stora nu) och att inte vara beroende av att min mamma övervakar mig och mitt ätande, jag vill hålla kontakten med mina underbara vänner hemma i Sverige.
Jag vill även få ut så mycket som möjligt av tiden här i England. Lära mig språket, helst flytande. Få Internationella vänner, se och göra allt man kan i London och hela England.
 
Allt detta skulle jag missa om jag inte blev frisk, NU!
 
Numera tänker jag skriva inlägg om mitt liv som sjuk, bosatt i England och om saker som helst enkelt peppar mig att vilja göra saker och leva igen. Det kommer nog även upp en och annan mat-/frukost-/mellanmålsbild då jag har en liten passion för matbilder :)
två stycken förmiddagsmellanmål.
 Banan/Vaniljmilkshake (med näringsdryck i) digestivekex och ett plommon
 Banan/chokladmilkshake ( samma ) och 40g torkad frukt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hildur

Du är stark och kommer bli frisk :) vi finns här allihopa, när som helst <3

Svar: Tack! <3
Anja Svedberg

2012-10-26 @ 16:32:54
Postat av: klara

jag säger som hilda...kämpa på, du kommer att bli frisk tillslut skall du se! <3

Svar: jag hoppas det :) <3
Anja Svedberg

2012-10-28 @ 18:15:45
Postat av: Isabella

Så stark Anja, du klarar det här! Tusen kramar.

Svar: Åh, Tack Bella :)
Anja Svedberg

2012-11-18 @ 11:32:02
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback