fem dagar lov

Hej på er.
Jag ursäktar för att min tillvaro här på bloggen har varit låg den senaste tiden.
Torsdag - Måndag har vi ''lov'' och ikväll drar jag iväg till Oslo. Jag och min familj skall tillbringa torsdag, fredag där och sedan skall jag leva livet, haha ;)
Jag tror dock inte att jag kan blogga någonting under den här tiden. Vare sig jag vill eller inte. Tänkte bara ha ett litet lov då jag inte behöver tänka på någonting speciellt.
Jag är tacksam ifall ni förstår mig, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Carla - fotografi

Sådärja!

Du var med och tävlade i min fototävling för ett tag sedan, och nu är finalisterna utsedda!

Kika in och se om du är en av de lyckliga, lycka till och tack för att du var med i tävlingen!

2012-05-19 @ 15:31:46
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin blogg!

2012-06-06 @ 22:13:51
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback