s j u k

Idag är jag som det står i rubriken sjuk. Det var meningen att jag ändå skulle paddlra mig iväg till skolan för att göra historiaprovet för att ha det gjort men så gör dom provet på en annan lektion, som jag missar... surt! jag som ändå var ganska bra förberedd efter att ha pluggat till halv tolv igår.
Istället fick jag läst lite i Hungerspelen. Har bara kommit till sida 50 än så länge men den verkar ganska spännande! Någon av er som läser/ vill läsa den?

På tal om Hungerspelen, så skall jag och vännerna gå på smygpremiären kl. 21 på Torsdag. Tagga,tagga! haha :)
Nä, men det lär bli kul!!
Hungerspelen, Bloggning och musik!

Kommentarer
Postat av: Elin♥

:(

2012-03-21 @ 16:42:39
URL: http://fyrfotarvannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback