strävan efter...

Ursäkta för inlägget igår natt. Jag var bara tvungen att skriva av mig det.
 
31 December, 2013 är det år då jag skall:
- fylla 15
- vinna, bli frisk och fri
- förlåta och gå vidare
- ta även den Engelska skolan på allvar
- träffa någon att älska
- tacka
- träffa underbara vänner
- INTE ha godisförbud som nyårslöfte ( gick över styr och förstörde mitt liv )
- vara tacksam
- finna något jag brinner för
- fotografera mer
- fortsätta med bloggen
- klargöra min personlighet, vem är jag?
- spendera pengar jag har sparat och sparat i flera år, men på vad? 
-
-
-
fan, skrev en lång lista men sedan försvann allt bara. Uppdaterar så fort jag kommer ihåg fler...

Observera att detta inte är nyårslöften utan bara saker som jag skall ha i bakhuvudet och sträva efter.
 
Vad skall ni sträva efter 2013? Har ni några nyårslöften? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback