nyårsplanering

Det lutar åt att det blir en hemmakväll med familjen, trerätters middag och fyrverkerier på teven ikväll. Inte riktigt vad jag hade väntat mig... 
 
Regnet öser ner utanför fönstret och tanken på att vänta ute med 250 000 andra människor i mer än fyra timmar lockar inte direkt. Dock hade fyrvererierna varit såå roligt att se! Vi får väl vrida på högsta volym och försöka få känslan här hemma. 
 
Jag förstår inte riktigt en sak: Ni i Sverige får ju nytt år en timme tidigare än oss. Extremt fuskigt! Pappa föreslog att vi kunde skypa med de vi brukar fira med vid elva, när klockan är tolv hos er och sedan se på fyrvererierna här vid tolv. Ingen dum ide faktiskt, haha!
 
Psst! OM det slutar regna så KANSKE vi åker in ändå.
 

 Har fortfarande inte förstått varför det inte går att ladda upp bilder från datorn på bloggen. Väldigt störande. En blogg blir ju så mycket mer med bilder, liv och rörelse! 

Om det är någon där ute som vill hjälpa mig eller har något tips så är det fritt fram!

 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Vi träffades ju mer då. Vi hade ju mormor som höll ihop oss. Men jag tror de blir bättre snart :) De blir otroligt kul att träffas snart. Och bandet är nog inte borta de är nog bara mindre synligt men de är där fortfarande:)

Kram på dig och gott Nytt år på dig. Hälsa familjen!

2012-12-31 @ 18:04:36
URL: http://trollponny.blogg.se
Postat av: isabella

Gott nytt år anja! Jag såg att du hade smsat mig, men ville inte svara när jag såg det - klockan var jättemycket!
Det där med bilderna låter konstigt. Det kan vara att dina bilder är för stora? Maila annars blogg.se. det kan ju ha hänt något med din kod eller stilmall som gör att du inte kan ladda upp bilder. Då fixar dem nog det!

Svar: Ja, jag kan ju pröva att maila blogg.se och fråga. För jag har provat att göra bilderna mindre m.m Tack för tipset!
Anja Svedberg

2013-01-01 @ 10:16:45
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback