från TS och UO

Fick med mig en svart liten tunika/linne från Topshop i Oxford. Tänkte först inte gå in eftersom att Topshop finns så fort man vänder huvudet om. Men jag beslutate mig för att i alla fall kika bara för att det var kul. Och jag hittade faktiskt denna för bara £16 (vilket är cirka 180 svenska kronor). Eftersom att den var relativt billig och det var en jättekö till provrummen så chansade jag på att den passade. 
 
När jag kom hem och prövade den så var den alldeles på gränsen till för kort för att ha till bara leggings. Jag kikade runt på Urbanoutfitters hemsida och fann ett par svart shorts som jag tänkte att ha under "tunikan".
Tur för mig att de råkade vara på rea.
 
Ursäkta för dålig kvalite då de är tagna med mobilkameran.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback