bra och dåligt

Sitter och lyssnar på härlig musik av Lana och Bon Iver m.fl. Vi kom hem från Oxford för ett par timmar sedan och jag börjar känna mig förkyld efter vandringen i det kalla, blåsiga och regninga vädret.
Nu håller på att ladda över bilderna från kameran. Är nyfiken på om det blev några bra kort att visa. Först och främst tänkte jag visa bilder från lunch-stället vi åt på. Dock har jag laddat över bilderna från kameran till datorn och sedan tagit kort på dataslärmen med mobilen bara för att det inte går att ladda upp från datorn. En sjuk omväg och så blir det sämre kvalité. Men men.
Man satte sig vid bandet, tittade och valde olika tallrikar med olika sushi-sorter, japanska rätter och sallader. De olika färgerna på tallrikarna representerar de olika prisklasserna.I slutändan blir det dyrt, men helt klart värt det!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Bästa restaurangen!
Krya på dig nu tjejen!

Svar: Visst är den!? Tack, skall försöka ;)
Anja Svedberg

2012-12-30 @ 23:13:54
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback