so sick

Ligger här hemma i sängen och vet inet vad jag ska göra.. Kan inte sova, kan inte träna, kan inte äta, kan inte fota, kan inte någonting!
Så jag försöker att göra ett litet inlägg här och nu :)
Idag hade vi fyra lektioner men jag var bara me dpå två för jag hostade och hade ont i huvudet som jag fortfarande har..
Idag är det bra väder men snart kommer vinterkylan, tro mig. På nätterna är det nere emot 9 grader :0 Här kommer i alla fall lite bilder som visar på att vintern också kan vara solig och varm och härlig >.<






Älskar fyra av dem! Gissa vilka!?
(av mig och canon 500D)





Kommentarer
Postat av: Klara

tredje fotot va jättefint! :)

2011-09-09 @ 19:25:51
URL: http://by-klara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback