stress,stress, lugnt och skönt

Nu är det jäkligt stressigt alltså! Men snart blir det motsatsen, hoppas jag!
Har precis..
~ Bytt kamerans minneskort till ett 32 GB :D
~ Bytt vinterjackan mot linne och T-shirt
~ Köp solskyddsfaktor 30
~ Sagt adjö till mina underbara kompisar, älskar er!
~ Försökt att inte vara så sterrad (det funkade inte)
~ Checkat Pass, Flygbiljetter, Pengar (Kenyanska dollar är det som gäller) m.m
~ Kollat min packning 4 gånger nu
~ Packat Ricks grejor åt Sara
Ja, som ni ser så skulle jag kunna räkna upp saker i flera dagar.. Nu (Jag hoppas och tror) att det bara är läxor och liiiite mer packning kvar..
Jag har tyvärr inte gjort tidsinställda inlägg till varje dag men jag hoppas att det duger!

Jag tror att Klara har hållt på med designen idag men den är inte helt klar, hon kommer att sätta in den under tiden jag är i Afrika så jag kommer att vara otroligt nyfiken när jag kommer hem,  Åter tack Klara!
Vi hörs igen (icke tidsinställt) när jag kommer hem igen den 12/11
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anja

Det ska självklart vara stressad* där det står sterrad.. ;) (orkar inte ända..)

2011-10-25 @ 18:47:15
URL: http://anjix.blogg.se/
Postat av: KLARA -

Puss på dig fina vän! ♥ Kommer sakna diig nått enormt.



Jag ska se om jag hinner klart med designen, men de tror jag allt! :D

2011-10-25 @ 19:06:41
URL: http://klarax.blogg.se/
Postat av: Sofie Andersson

Ha det bäst Anja!

Kommer sakna att sitta bredvid dig.. :D

<3<3

2011-10-26 @ 12:59:27
URL: http://www.sofieanderssonth.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback