Typ resultat

Tjolahopp mina vänner!

Jag blögga inte igår för jag orkade inte, jag var helt slut efter en dag med Friigrott med skolan, städning och avlutningskurs med Rick till halv 10. ;) Jag gick vidare till KM (komunmästerskap) på 800 m och inget annat.
Fast jag är nöjd! (förutom kast med liten boll)
Andra resultat är röstningen om bakrund. Jag tror faktiskt att det blev oavgjort men Klara prövade den blommigYberbra! :D

Imorgon blir det klassbollen med de bästa! och vi kommer att looosa! :D Vi har i alla fall bestämt att vi ska vara Yberglada om vi förlorar, haha! Vi får se om killarna också är med på det ;)
Jag ska nog inte lägga mig allt för sent för att orka upp imorgon, första matchen är kl. 10.00 och vi åker halv 10. 
Jag ska kolla på Talang, äta mat och äta PEZ ! Min älsklings godis <3


Foto: orkade inte redigera, Anja, Canon 500D + 75-300mm

Det kommer kanske ett litet Låt-tips sen (får se)
KRAMISAR ANJIX!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback