Tillbaka efter 9 dagar

Hejsvej!
Det har varit mycket skönt med en veckas paus!
Nu är statistiken sämre än någonsin men det ska vi allt rätta till ;)
Jag vill bara informera om att min käre vän Klara snart ska hjälpa mig med en ny vår-/sommardasign vilken är passande eftersom att det snart är sommar? :P
Jag tror helt klart att det blir bra <3

Det har ju regnat lite under veckan och det är ju perfekt att fota precis när det slutat regna för en liten stund. så ja, jag gjorde det (bild)

Jag har faktiskt inte så mycket att säga förutom att ni få ha det så bra så ses vi troligen imorgon ;)

A snail on the way...


Foto: Jag with my Canon 500D + 18-55mm & close-up + 2


Kommentarer
Postat av: Patrik

sv. det kan du få, men vill att du skriver att jag har tagit den, kanske i menyn till vänster där =)

2011-05-17 @ 22:37:06
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback