White sky

Bonjour!
Jag var nyss ute med Rick på en mysig promenad i det varma vädret. Vi gick förbi Klara för att lämna ett USB men hon var tyvärr inte hemma. Ja, som sagt, det känns faktiskt att det  börjar bli vår på riktigt nu, and I Love it <3
Igår var det ju final i Melodifestivalen men jag tittade inte. Jag kollade på svt.se vem som vann och jag dog faktiskt. Jag fullständigt hatar Eric Saade. så jag gick och la mig sur.
Ni kanske undrar vad vi gjorde istället? Vi spelade ett nytt sällskapsspel som mamma köpte igår.
'Med andra ord' heter det, Riktigt kul!
Typ kl. 4 ska jag på friidrott, då hämtar Linas pappa, Kjell-Åke mig. Jag tror att jag bloggar mer sedan :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback