Årets första

Tjohejsvej!
Haha, kul humor man har :o
Jaa, idag har jag bara tagit det lungt fram till träningen som började halv
fem du vi kördee basket, längdhopp,  cirkel träning som var riktigt jobbig och det
bästa slutet. inte. Utfallssteg.
Annars har jag varit med Sara en stund och vi tog en skön promenad till grisarna på Vårviksgård.
egentligen så  skulle vi hälsat på Jamas gamla vänner, katterna på kattslussen.
Men det var som vanligt inte uppet.
Och nu ska jag ta en dusch innan jag ska kolla på Solsidan, är det några av er som följer den?
Framför teven ska vi äta årets första hemgjorda hambörgare! gött!
Det blir tyvärr ingen outfit idag, och så undrar jag om det är något ni saknar på bloggen?
kom med ideer tack!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback