Sommartid att utgå ifrån?

Godkväll! Inatt byter det ju till sommartid. Det betyder att man skall dra fram klockan en timma. Det har ni inte glömt va? Ikväll har Julia och hennes familj varit här. Trevligt var det! Jag och också hjälpt mamma och pappa lite idag och fotat självporträtt. och några natur foton idag. Jag blev ganska nöjd. Jag måste redigera dem och sedan tror jag att ni får dom på måndag/ tisdag. Imorgon ska jag upp klockan 8! O.o för vi skall åka till våran sommarstug I Sannäs och jag tror att Kameran även följer med dit. Vi kommer att komma hem vid 9. Så jag tror/vet inte om jag bloggar imorgon. Som Olivia brukar säga, den som lever får se. Ni får ha det så bra och god natt! <3 KRAM, ANJIX

Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

godnatt! :D

2011-03-27 @ 01:52:10
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: olivia

haha, som jag brukar säga ;)

2011-03-27 @ 18:19:03
URL: http://oliviawilson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback