Musik non stop just nu

Hello!
Just nu spelas; Jag kommer - Veronica Maggio på hög nivå och livet leker, jag hann inte blogga igår p.g.a städning, men slutpratat om det och vi övergår till roligare grejer.
Jag ville bara säga Grattis till Olivia som fyller 14 år idag!! <3
och idag har jag och Klara fotat, eller ja. Klara har fotat mig ^^ Vi var lite tveksamma till om det var lite för dåligt väder, men vi gick ut ändå och det blev ju lite bättre på eftermiddan :)
Bilder kommer efter att Klara har redigerat dom, jag hoppas och tror att det blir bra!
Annars är jag bara glad att det är helg och vi ska till våran sommarstuga i sannäs imorgon. Vi bygger nämligen om och vi ska kolla om det får plats med ett litet rum till lilla mig, vilket jag hoppas!
Här får ni några små sommarbilder som jag har tagit:
Det var det enda jag ville säga just nu so,
bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback