ett tidsfördriv att dö för

Hejsan, hejsan. Latjolajbanlådan här! eller?! :S
Idag har det som vanligt varit skola och det gick ganska snabbt. Dagens  fail var att jag dumpade hela, och då menar jag verkligen hela!  skon (converse) i lera! så bra anja! så bra!
Jag fick slänga skon i handfatet och bada den :$ sedan hängde jag den i 1-2:ans torkskåp.
Efter skolan hämtade pappa mig för att vi skulle till banken (igen) och hämta ut mitt legg. Sedan gock jag till Expert, Lindehs foto och köpte en fjärris till kameran som ni såg i ett annat inlägg idag.
Jag ska nog gå ut och fota imorgon om det är bra väder. Jag tror att jag tar med fjärrisen ut-ifall-att.
Precis nyss avgjordes finalen av Let's Dance och Jessica vann, men det spelar i entligen ingen roll.
Juste ja. Det är  Earth Hour kl. 20.30 - 21.30. Vi kommer att stänga av varenda liten el-grej :)
Tänker ni släcka eller göra något för miljön imorgon? ;)
Här är vatten- fotona. Jag blev inte så nöjd så ni för en extra idag!
© Copyright by Anjix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback