Dagens fråga

Hejsan-hoppsan lillebror!!

Rubriken: Dagens fråga är om det heter en MUFFINS eller en MUFFIN. själv tycker jag att man får säga vad man vill. Det är samma för KEX och SHEX ( som man uttalar det) och KaViaR eller KaviAr. Haha, jag tycker det är roligt att fråga folk vad de säger så, jag frågar er.
Hur uttalar man de orden som jag har nämt? Comment!
(förlåt Pluttigliten för att jag härmade dig :S ^^ O.o)

Idag har dagen tillbringats i skolan, på Överby och på N3. N3 var inte så FANtastiskt som jag trodde men det finns ju mycket att göra där :)
I lördags tror jag bestämt att det var, då fotade ju jag Naturfoton och Med fjärrutlösaren.
Det kommer bilder på det lite längre ner i inlägget :)
Förlåt förästen för att jag har varit så dålig på att uppdatera. Jag har helt enkelt inte hunnit :S O.o
Jag och min familj gjorde en speciell sak på Söndagen också. Kan ni gissa vad det var? Comment! Svaret kommer Onsdag/ Torsdag.


Men åååååh! jag verkligen hatar! min Dator!!!! Den är konstig O.o tyvärr kommer bilderna någon annan dag -.- Jag blir suuuur! inte bra :O


Love Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback