En härlig dag igår och idag!

Nu är jag ju hemma i hemstaden igen. Fyndigt Anja, hemma i hemstaden. Och jag har varit med sara både idag oh igår. Några otroligt härliga dagar med bad, sol och prat igår och med picknick, Singstar, sova och dåliga låtar på hjärnan, som never say never och film idag. Kameran var inte med till badet för så osmart är jag inte. Men annars har den varit med så gott som alltid fast jag glömde att blogga förut( bloggar från iPoden nu) och alltså glömde jag att ladda över bilderna... Igen! DAGENS MENING: - Oj, Rick fick nos på något. - ja, det är mycket harar och jordgubbar här. Ni som inte fattar så är Rick en hund och vi åt jordgubbar i 'skogen'. Ni som fortfarande inte fattar, det är ett internt skämt (stav) så ni behöver inte fatta ;) . Imorgon är det shopping som gäller för Anja, någo som vill hänga på? Ska dit ganska 'tidigt' kommentera eller smsa vetja! :D ha det gött så länge för jag drar tillbaka till kusten imorgon eftermiddag. Lots of hugs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback