Domedagen.Fast nä.

Nu kommer det vi alla har väntat på... Okej vissa, typ som Jag, Klara och Tjejerna i klassen ;)
Nu har vi nämligen planerat att göra detta sen i vintras och ni blir det äntligen av.
Ni som har missat om vad det är jag pratar om, kolla här Klara kommmmmm, aj!, jag fick krampp :'( . 
Klara kommer hit runt kl. 11.00 och då ska vi börja greja med allt och lite till.

En glad nyhet är också att pappa har fixat en ny mobilladdare till mig, jag var så duktig att tappa bort mina två. Så nu kan ni messa!

Juste ja. Jag vill tillbringa een skål till lyckliga Sara, min vän, min bästis, min granne till att hon nu har åkt/får åka till varma Rodhos (stav) du kommer att ha det så bra och jag ska försöka att passa din planta som jag aldrig gjort förr.


Helt enkelt, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen T

fina ni är ;)

2011-06-17 @ 20:49:40
URL: http://ellengabriella.blogg.se/
Postat av: Ellen T

fina ni är ;)

2011-06-17 @ 20:50:06
URL: http://ellengabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback