inte i form alls

Tjolahopp mina älsklingar!
Redan nu ska jag äta frukost, man liksom vrider på dygnet på sommaren. Man kan inte rå för det.. Jo, jag undrar om det är någon som vill hitta på något idag?? (jag kan inte svara på sms).
Fast jag MÅSTE försöka springa en tur idag för jag ska vara med på strömstadmilen på Lördag. Nu har jag tyvärr inte tränat ett dugg under en tid p.g.a att jag har glömt mina träningskläder här i THN.. Så jag har inga förväntningar på att komma på pall.. Det får bli nästa år! :D
Nä, nu är jag hungrig. P&K på er!

Kommentarer
Postat av: KLARA -

Sv; JAG VET! :0

Fallens låter bra, veronica ska jag se med Linn & kanske LN, men vi kan ju gå hela högen c:

2011-07-08 @ 17:23:53
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback