Helgen

FREDAG: Det började med att jag och sara cyklade ner och då tog jag ut lite pengar och så. Sen träffade vi Klara G och då gick hon med oss, sen skulle Oskar D, William och Oskar S gå med oss och till sen kom Linn och Ellen T oh till sist kom Hilda så då gick vi runt lite på stan men sen gick vi till tunet för att kolla på rid fm festival. Det började kl. 20.15 och vi gick dit ca. 5 . Det var rätt tråkigt men det gick bra ändå! Sjukt kul var det sen när konserten började :D. LÖRDAG: Idag var det Maggio som gällde! Vi var hemma och åt kl. 4 och vi kom till tunet(igen) vid 16.50 så vi skulle vara där i tid^^ ( hon började 21.30!) sen så kom det bara fler och fler till vårar lilla tjejgäng så det slutade med att vi var 17st! Maggio var grym som vanligt, men jag tyckte inte att det var något 'drag' i publiken... SÖNDAG: Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem och görs lunch så jag kan sticka dit igen! Men han kommer inte för än 15.45 (ca.) jag och Sara ska köpa brända mandlar från mandelmannen! Gött!! Jag ska också tjocka mig med en donut:) Ikväll blir det fyrverkerier och Oskar Linnros. Det blir nog bra :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback