GO:teborg igår - Torsdag

Nu börjar skolan om tre dagar så därför kommer jag att börja blogga så mycket som jag kan!
Igår var jag i GBG och kolla lite i affärer och hämtade våran utbytesstudent som jag har pratat om, Jag fick med mig ganska mycket grejjer hem och tänkte nu visa 'sakerna' och ta Kläderna vid ett senare tillfälle ;)
Tisdag-Torsdag: Tältade jag med Sara (L) och vi hade filmmaraton. Vi drog ut en förlängningssladd från huset till datorn så vi kunde se på filmerna. Sedan åkte vi ner till hemmakväll på Tisdaden och hyrde 5 filmer (vi hade 3 till hemma som vi skulle se) och vi kollade på tre filmer på torsdag, och tre filmer på onsdagen. Sedan skulle jag åka så nu har vi två filmer kvar att se.. Vi får se om vi klarar det :S ;)
Nog om 'tjatter' (stav).
Psst! Jag ska ju såklart byta fram- och baksida på Kalendern




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback