Födelsedagar, tårta och natur-foton

Tja BLOGGIS!
Idag har det ju varit goingen Sara's födelsedag som jag fick vara med på! Som jag sa i det förra inlägget så har jag fått en ny cykel, och gissa vad!? Sara fick också en idag. Den svart och fin ;) Så vi provade såklart dom och cyklade runt som tokar här i Björndalen. Hon fick även kläder och en mobil ;) (lyckans ost!) Vi har också ätit en god, ägg-fri tårta gjord av Maria.

 Nu kollar jag på mästarnas mästare på svtplay.se eftersom att jag missade det i Söndags.
Annars börjar ju skolan imorgon och det enda jag längtar till är sommarlovet. Kan det bli sämre?!

Jag lovade er några bilder på mina påsk-cupcakes och recept till det. Men jag har inte laddat över bilderna ännu men jag hoppas och tror att jag gör det imorgon. Ni får nöja er med några andra foton istället.'



Mer driv-veds bilder:

 
      [Klicka för större]                        [Klicka för större]

Fotograf: ANJA (jag) - Canon eos 500D + 18-55mm

Det var allt för mig denna gången, ha en fortsatt mysig Måndag och NJUT av det sista på påsklovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback