iPodinlägg, påsk nästa!

Heliuu! På lördag är det ju påskafton och alltså är det påsk Helg. Vi ska till våran sommarstuga i Sannäs och grejja lite med kiosken som David( min bror) och jag ska driva, fast jag ska såklart bara hjälpa till. I alla fall, vi kommer att vara där under hela helgen och vi kommer hem på söndag kväll. Jag har alltså tänkt att jag skulle he en liten blogg paus men jag återkommer såklart på söndag kväll eller på måndag :) Nog om det. Idag var jag med sara, vi har solat, pratat, badat i jacuzzin, solat och solat. Juste v har gungat också. Sen när hon gick hem vid 18.30 så åkte jag med mamma till ICA för att köpa gul karamellärg till mina påsk-Cupcakes. Jag tog några få inte så bra bilder på dom men ni får dom och receptet på måndag. Juste vi får inte glömma bort att gratulera David som blir 16 och ska börja övningsköra. På måndag och tisdag är det visst några mer som fyller år, kan ni gissa vilka? Det var allt för mig. Ha en riktigt trevlig, glad och mysig påsk nu allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vkan du blogga från ipoden? Har du en ny elr gammal? :0

2011-04-23 @ 22:41:16
URL: http://hannoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback