I' m at home again

Tjenare! Detta är ett iPod inläggså jag har inga bilder :( Idag kom jag hem glad av godis, roliga speltillfällen och att Jag har fått en ny cykel! Äntligen säger jag bara. Fast den är i och för sig inte ny för den har stått hos min mormor ( som är död:'( ) men jag har tvättat den så den ser faktiskt ganska ny ut :) den är röd med svarta detaljer. Nog om det. Imorgon är det min käre bästis Saras födelsedag. Hon fyller nämligen 13 år den lille skiten. Hon blir då tonåring och lika gammal som mig. Men hon är ändå en liten bus- skit! Haha! Men nu kan jag inte avslöja för mycket här. Vi får se hur det blir. Vi hörs imorgon. P&K / ANJIX

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ny cykel Nice! ;)

2011-04-26 @ 18:44:12
URL: http://ellengabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback