Hemma i solen

Hejsanhoppsan!

Nu sitter jag med shorts, linne och ett par solglasögon ute på min gräsmatta och sover (nästan) . Snart ska jag nog vara med Sara och Lisa. Vi får se vad vi hittar på :) .
Efter som att jag inte hann att kolla på Mästarnasmästare igår så står det på schemat idag.

Helgen:
Började med att vi gick upp på natten och körde iväg mot Sälen. Jag sov i 4/5 timmar i bilen och när vi kom hem tog vi på oss skidkläderna och drog oss iväg mot backen som där väntade en myrstack av människor p.g.a slalomtävling.
På kvällen spelade vi spel och åt god mat! Det var ungefär samma upplägg dagen efter (lördag).

Hemfärdsdagen:
Det var typ 15 grader ute i solen så det var tråkigt att behöva åka hem då -.- . Men vi fick allt några åk och sedan ber det iväg till Trollhättan. Väl hemma kollade vi på inspelade Talang som gick i fredags men det var ingen som var så himla speciell. Fast jag gillade Love som spelade gitarr, han var för söt! ^^
Jag upptäckte också att det var en väldigt fin måne på himelen så jag klättrade upp på taket och tog några fina 'mån-foton'.

Nu ska jag fortsätta ann njuta av sommerdagen och ta en liten fika.
Vi hörs, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback