Helgen är tillbaka

Heeelu.

Jag har som sagt varit med några goa kompisar idag och vi gjorde allt och ingenting. Vi fotade i alla fall lite när vi tränade agility med Rick och det blev några riktigt bra! haha. 
Dom kommer att dyka upp lite efter hand.

Imorgon tror jag bestämt att jag ska färga håret. Vad tycker ni? lite ljusare?
Talang idag var ganska bra, det kunde vara bättre. MEN, nästa vecka är min kompis brorsa med och då ska jag såklart hålla tummarna!

Övrigt är att jag tycker att jag har allt mindre intressanta inlägg och ska försöka bättra på det. Det hjälper säklart med fler kommentarer ;) <3

Det fick bli ett ganska kort inlägg just nu. Jag ska gå ner och kolla vad dom kollar på där nere ;)

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback